اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

“شاهین ها” در تقابل سرنوشت ساز مقابل البطائه قرار دارند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، العین که در نهایت از ساعت نه شب امروز به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست یافت، در ورزشگاه هزا بن زاید میزبان تیم الوصل که قهرمان جام ریاست جمهوری و لیگ حرفه ای ADNOC شد. بازی به تعویق افتاد از بیستمین دوره لیگ حرفه ای، که این مسابقه به عنوان فرصتی برای هواداران برای جشن گرفتن دو تیم است.

صاحبان خانه پس از کسب عنوان قهرمانی قاره برای دومین بار در تاریخ خود، دو روز مرخصی گرفته بودند که به ضرر یوکوهاما ژاپن تمام شد و شادی این پیروزی همچنان بر باشگاه و هوادارانش حاکم است و انتظار می رود این تقابل انجام شود. شاهد بقیه بازیکنان اصلی خواهیم بود و فرصتی برای بازیکنان تعویضی فراهم خواهد شد.

به نوبه خود، میهمانان لذت بازگشت به سکوها را تجربه می کنند که پس از 17 سال غیبت مدت ها منتظر بودند، زیرا این تیم در فصلی که همه عوامل تیم درخشیدند، به دو قهرمانی لیگ و جام حذفی دست یافت. میلوش با ایده های تاکتیکی خود به آنچه که پیشینیانش نتوانستند به آن دست پیدا کنند و همچنین احتمال دستیابی به ترکیب اصلی تیم الوصل در بازی امروز استراحت می کند و سرمربی این تیم باید دروازه را باز کند.

در میان دیدارهای معوقه سیزدهمین دوره این رقابت ها، تیم اماراتی به دنبال فرار از رکود نزولی، ساعت 6:15 بعدازظهر امروز پذیرای میهمان خود البطائه خواهد بود، در حالی که شاهین ها در صورت پیروزی، جایگزینی برای پیروزی ندارند. می خواهند امید خود را برای بقا حفظ کنند.

همزمان عجمان در ورزشگاه رشید بن سعید میزبان میهمان خود بانیاس خواهد بود، دیداری که شاهد برخوردی احساسی خواهد بود چرا که دانیل ایزائلا، سرمربی رومانیایی عجمان به مصاف تیم سابق خود می رود و پرستیژ امبونگو، مهاجم بانیا، در اجرای این دیدار از دست خواهد رفت. شرط قرضی که او از رده “نارنجی” به “فیروزه ای” منتقل شده بود.

چهارمین رویارویی حتا و شباب الاهلی که ساعت 9 شب برگزار می شود، انجام وظیفه است زیرا حتا رسما به لیگ دسته اول سقوط کرده است و شباب الاهلی فرصت را از دست داده است. از عنوان خود دفاع کند، که این رویارویی را به فرصتی برای مربیان تبدیل می کند تا فرصتی برای بیشترین تعداد بازیکن تعویضی فراهم کنند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا